Monday, July 27, 2009

masalah...masalah...masalah....

sume orang pasti ade masalah kan....cume.....ermmmmm...tengok la masalah tu camne...kadang2 yg kecik leh jd besar....aku paling benci dengan masalah...tp x boleh wat ape kan...tu kan dugaan dr NYA.....kite kene terima n cr jalan tuk atas segalanye.... tu la cara dia nak uji umatnya...betul x....

aku terima segaja ujian dengan hati terbuka...cume aku x kuat macam mane org tangok aku...gaye brutal...tp hakikatnye tuhan je la yang tahu.....klu ade masalah je aku mst jd tekanan...aku start x leh wat keje...x selera makan....dan start la temenung je...kadang2 ape org ckp pun aku x ngar.....

masing2 ade cara tuk selesaikan masalah yang datang...camtu gak aku.....aku akan terus cari jalan penyelesaian sampai jumpe dan kadang2 jd seorang yg pendesak....bukan ape aku nak tau jawapan dengan cepat...x suke serabut2 ni....1 lg cara aku..aku mst akan nagis.....pas nagis br la rase lega.....klu x...ya ALLAH.....tekanan n debaran dalam hati tu.....tuhan je la yang tau...mcm nak runtuh jantung di buatnya......(mst x caye kan aku ni kuat nagis org nye).......klu dapat nagis tu kan...aku rase cam air mate yg kuar tu ade la maslah aku....kire bile nagis tu..maslah tu kuar skali.....

skarang aku ade masalah yang x tau bile boleh settle...tp setiap masalah pasti ade jalan penyelesaian nye kan......arie2 aku doa kat TUHAN agar pelancarkan la segala kerja ku untuk selesaikan masalah ku.....berikan la aku jalan untuk menyelesaiankannya.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...