Friday, July 31, 2009

LAST DAY

arie ni last day aku kat ZNZ ADVANCE (M) SDN BHD...cedih gak rasenye...tp ni yg aku nak selama arie ni kan...so dah tercapai....cedih x cedih aku kene gak blah...hehhehe...tadaaaaa sume....

tq bos coz bg peluang kat aku cr pengalaman kat sini...byk gak pengalaman aku kat sini walaupun baru 2 tahun je aku kat ZNZ ni..tp mcm2 benda aku tau......

macam2 kerenah aku layan...tp dah keje kan...aku bertahan gak lak smp 2 thn....brapa kali dah aku kate nak benti....tp fikir2 kan utang keliling pinggang ni..x jd nak benti...nak2 skarang ni economy ngah gawat...bkn senang2 aku nak pat keje lain...tp alhamdulillah...akhirnya aku dapat gak berkhidmat dengan badan kerajaan....walaupun gred rendah...janji ade.....terjamin masa depan org kata.....

3 ogos 2009 aku akan lapor diri di kementerian pembangunan wanita keluarga dan masyarakat....tp aku x tau lg la aku akan keje di mane.....tunggu la pas lapor diri nanti......tengok la depa anta aku kat jabatan atau kementerian...tp ape2 pun aku terima je....tq shila (ism) coz bg jalan kat aku.....klu ko xde lum tentu aku dapat keje ni......tq byk2.....

urmmmm......yabedabeduuuuuuuuuuu..........................


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...