Sunday, November 13, 2011

Saat Menakutkan

12.11.11 - Saat yang menakutkan. Suami aku tiba-tiba jatuh sakit. Tangan n Kaki blah kanan sume jadi lemah. masa kejadian belaku kami semua di kedai tengah buat kerja. Suami aku tido. bile aku kejut die untuk anta barang tiba-tiba tengok dia dah x boleh bangun n bergerak...aku terus bawanya ke Hospital Ampang. Sampai di hopital ampang....doctor cuba membuat ujian keatasnya. Time ni aku rasa sangat takut coz suami aku tiba-tiba jadi tidak paham dan tidak ingat. Doctor terus membuat imbasan keatas otaknya, alhamdulillah sumanya ok...mungkin ni kesan darah yang tidak sampai ke otak kerana HB darahnye menurun sangat mendadak....

14.11.11 - Sekarang Suami aku still kat Hospital dan keadaannye sudah semakin baik selepas masuk darah 3bag....Tp doctor kate mungkin dia kena tahan lagi 2-3 minggu lagi untuk pihak hospital buat kajian kenapa darah die boleh jatuh mendadak....wawaaaaaaaa...CEPAT LA KELUAR......





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...